2017-2/Tom2(Економічні науки)
МАРКЕТИНГ
Graf H.-W.
Konsumismus aus gesellschaftlicher und individueller perspektive 5
Лабурцева О.
Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику 28
Корж М., Чуб І.
Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства 40
ЛОГІСТИКА ТА УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАВОК
Лиса С.
Ринок логістичних послуг в Україні: динаміка, структура, перспективи 52
Ільченко Н., Кочубей Д.
Референтні моделі управління ланцюгами поставок підприємств торгівлі 62
РИНКИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ
Белінська С., Левицька С.
Експортно-імпортний потенціал України в торгівлі замороженими овочами 72
Чурсіна Л., Головенко Т., Бартків Л.
Економічна оцінка переробки стебел льону олійного в Україні 79
Мережко Н., Тернова А., Сіренко С.
Ринок кулькових ручок в Україні 96
Хахалєва І.
Ринкові перспективи фізіологічно функціональних напоїв 104
Паламар В.
Ринок натуральних шкір вУкраїні 117