ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВУМОВАХ РИЗИКУ
УДК 658.8:005.334
ЛАБУРЦЕВА Олена,
д. е. н., професор Київського національноготорговельно-економічного університету
ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВУМОВАХ РИЗИКУ
Розглянуто способи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано методичний підхід до врахування ризику при оцінюванні результативності та ефективності планової маркетингової діяльності підприємства. Наведено приклад вибору кращої з альтернативних програм за сукупністю показників результативності, ефективності й ризику. Надано рекомендації щодо урахування ризику при оцінюванні ефективності окремих маркетингових проектів за допомогою показників ефективності інвестицій.
Ключові слова: маркетинг, ризик, невизначеність, планування маркетингової діяльності, результативність і ефективність маркетингу.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
ЛАБУРЦЕВА Олена,
д. е. н., професор Київського національноготорговельно-економічного університету
ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВУМОВАХ РИЗИКУ
Розглянуто способи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано методичний підхід до врахування ризику при оцінюванні результативності та ефективності планової маркетингової діяльності підприємства. Наведено приклад вибору кращої з альтернативних програм за сукупністю показників результативності, ефективності й ризику. Надано рекомендації щодо урахування ризику при оцінюванні ефективності окремих маркетингових проектів за допомогою показників ефективності інвестицій.
Ключові слова: маркетинг, ризик, невизначеність, планування маркетингової діяльності, результативність і ефективність маркетингу.
