РЕСУРСООРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
УДК 658.8:005.93
КОРЖ Марина,
д. е. н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
ЧУБ Ірина,
асистент Київського національного торговельно-економічного університету
РЕСУРСООРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
Проведено оцінку напрямів і шляхів адаптації вітчизняних крупних промислових підприємств до кризових умов господарювання через використання психологічних аспектів управління змінами. Запропоновано ресурсоорієнтовану модель управління маркетинговою діяльністю у вигляді гнучкого механізму, що уможливлює контролювати реалізацію маркетингових функцій на будь-якому етапі розвитку подій і виконання маркетингової програми.
Ключові слова: маркетинг, інерція, управління змінами, управління маркетингом, стратегічні зміни, інноваційний розвиток, ресурсоорієнтована модель.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
КОРЖ Марина,
д. е. н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
ЧУБ Ірина,
асистент Київського національного торговельно-економічного університету
РЕСУРСООРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
Проведено оцінку напрямів і шляхів адаптації вітчизняних крупних промислових підприємств до кризових умов господарювання через використання психологічних аспектів управління змінами. Запропоновано ресурсоорієнтовану модель управління маркетинговою діяльністю у вигляді гнучкого механізму, що уможливлює контролювати реалізацію маркетингових функцій на будь-якому етапі розвитку подій і виконання маркетингової програми.
Ключові слова: маркетинг, інерція, управління змінами, управління маркетингом, стратегічні зміни, інноваційний розвиток, ресурсоорієнтована модель.
