УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
УДК 005.1:339.138
ЛАБУРЦЕВА Олена,
д. е. н., професор, професор кафедри маркетингу та реклами
Київського національного торговельно-економічного університету
ЛАБУРЦЕВА Олена,
д. е. н., професор, професор кафедри маркетингу та реклами
Київського національного торговельно-економічного університету
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ
В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Розглянуто сутність ризиків, що пов’язані з проведенням маркетингових досліджень. Визначено ризики, які виникають на окремих етапах маркетингового дослідження, а також способи їх нейтралізації. Запропоновано й розглянуто на прикладі методичний підхід до планування маркетингового дослідження в умовах ризику з урахуванням цінності інформації.
Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, ризик, невизначеність, планування маркетингових досліджень, цінність інформації.