Приймаються статті для публікації в № 2 (38)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних та економічних наук 

Статті

КОМУНІКАЦІЙНІ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ УКРАЇНИ

Автор: sveta on . Posted in 2019_03(31)

  Повний Текст (PDF) 

УДК 659.126:339.372.84(477)   DOI: https://doi.org/10.31617/tr.knute.2019(31)02
Олена ЛАБУРЦЕВА, 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-2341-3006
  д. е. н., професор, професор кафедри маркетингу 
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

КОМУНІКАЦІЙНІ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ УКРАЇНИ

Розглянуто сутність, значення та етапи розробки комунікаційної бренд-стратегії, а також основні канали бренд-комунікації. Запропоновано методичний підхід до аналізу та систематизації наявних комунікаційних бренд-стратегій з вико­ристанням кластерного аналізу. Виходячи із сукупності релевантних ідентифікаційних ознак виокремлено основні стратегічні моделі бренд-комунікацій торговельних мереж в Україні та наведено їх порівняльну характеристику.

Ключові слова: бренд, стратегії, комунікаційні бренд-стратегії, маркетингові бренд-комунікації, торговельні мережі.
 

REFERENCES 

  1. Pustotin, V. S. (2018) Etapy pobudovy brend-strategii' [Stages of building a brand strategy]. Retrieved from http://open.kmbs.ua/etapi-pobudovi-brend-strategiji [in Ukrainian].
  2. Meniovich, K. (2019). Kommunikacionnaja strategija brenda [Brand communication strategy]. Marketing i reklama – Marketing and advertising, 3, 34-36 [in Russian].
  3. Miller, D. (2017). Building a Story Brand: Clarify Your Message So Customers Will Listen. NY: HarperCollins Leadership [in English].
  4. Poplavs'kij, M. M. (2018). Brend-komunіkacіja jak socіal'ne javishhe [Brand communication as a social phenomenon]. Ukraїns'kij іnformacіjnij prostіr – Ukrainian information space, 2, 47-58 [in Ukrainian].
  5. Romat, E. V. (2016). Brend-marketingovye kommunikacii: ponjatie, celi i instrumenty [Brand-marketing communications: concept, goals and tools]. Marketing i reklama, 5, 16-23 [in Russian].
  6. Shevchenko, O. L. (2012) Marketyngovi komunikacii' ta i'hnja rol' u procesah stvorennja brendu [Marketing communications and its role in branding processes]. Retrieved from http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/17088/1/280-Shevchenko-455-457.pdf [in Ukrainian].
  7. Janenko, Ja. (2016). Suchasni brend-komunikacii': socializacijnyj aspekt [Modern brand communications: the socialization aspect]. Obraz, 4 (22), 97-102 [in Ukrainian].
  8. Aaker, D. A. (2011). Building Strong Brands. NY: Free Press [in English].
  9. Jellvud, A. (2002). Sto priemov jeffektivnogo brendinga [One hundred effective branding techniques]. Yu. N. Kapturevsky (Ed.). SPb.: Piter [in Russian].
  10. Kapferer, J.-N. (2011). The New Strategic Brand Management: Adwanced Insights and Strategic Thinking. London: Kogan Page Limited [in English].
  11. Klifton, R., & Simmonz, Dzh. et al. (2008). Brendy i brending [Brands & Branding]. (A. Izhorsky, Trans). Moscow: Olimp-Biznes [in Russian].
  12. Stec, C. Brand Strategy 101: 7 Essentials for Strong Company Branding. Retrieved from https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/31739/7-components-that-comprise-a-comprehensive-brand-strategy.aspx [in English].
  13. Brand Strategy. Amplimark: Marketing Amplified. Retrieved from https://www.amplimark.com/brand-strategy [in English].
  14. Sajt "Asociacija Ritejleriv Ukrai'ny" ["Ukrainian Retailers Association" Website]. Retrieved from https://rau.ua [in Ukrainian].
  15. Sallivan, M., & Jedkok, D. (2004). Marketing v roznichnoj torgovle [Retail Marketing]. L. L. Nikitina (Ed.). SPb.: Izdatel'skij dom "Neva" [in Russian].
  16. Levchenko, Je. Pogljad z ekranu: jak ukrai'ns'ki ritejlery reklamuvalysja na TB v 2018 roci (infografika) [Screenshot: how Ukrainian retailers were advertised on TV in 2018 (infographic)]. Retrieved from https://rau.ua/novyni/advertising-retail-tv [in Ukrainian].
  17. Pidsumky I kvartalu v zovnishnij reklami: ritejlery skorotyly obsjag rozmishhen' [The results of I quarter in outdoor advertising: retailers have reduced the amount of placements]. Retrieved from https://rau.ua/novyni/pidsumky-v-vzovnishnij-reklami [in Ukrainian].