УВАГА! Нова платформа Міжнародного науково-практичного журналу «Товари і ринки».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/commodities-and-markets/index

Статті

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВAЧІВ ПРОДУКТІВ ОЗДОРОВЧОГО ХАРЧУВАННЯ

Автор: sveta on . Posted in 2019_03(31)

  Повний Текст (PDF) 

УДК 658.8:64.033:613.2   DOI: https://doi.org/10.31617/tr.knute.2019(31)03
Натела КОРДЗАЯ ,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0003-3429-0483
  к. т. н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі 
Одеської національної академії харчових технологій
вул. Канатна, 112, м. Одеса, 65000, Україна
     
Інна КОВАЛІВ,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-5819-5547
  аспірант кафедри товарознавства та митної справи, асистент кафедри маркетингу, 
підприємництва і торгівлі Одеської національної академії харчових технологій
вул. Канатна, 112, м. Одеса, 65000, Україна

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВAЧІВ
ПРОДУКТІВ ОЗДОРОВЧОГО ХАРЧУВАННЯ 
 

Стаття присвячена маркетинговим дослідженням споживчих вподобань під час вибору батончиків зернових з метою розширення асортименту цієї продукції. Встановлено основні чинники, які впливають на рішення споживачів під час вибору та купівлі. Виявлено смаки респондентів, частоту споживання, переваги щодо країн-виробників та торговельних марок, що підтверджує перспективність розроблення та виведення на ринок нових видів батончиків зернових.

Ключові слова: батончики зернові, маркетингові дослідження, анкетування, респонденти, споживчі вподобання, асортимент.
 

REFERENCES 

  1. Kijko, V. V., Annjenkova, N. B., & Bochko, I. V. (2016). Analiz spozhyvchyh perevag ta shljahy vdoskonalennja asortymentu hlibciv. Progresyvni tehnika ta tehnologii' harchovyh vyrobnyctv restorannogo gospodarstva i torgivli [Analysis of consumer preferences and ways to improve the range of bread. Progressive techniques and technologies of food production in the restaurant industry and trade]. 2016. (Iss. 1), (pp. 264-274) [in Ukrainian].
  2. Sharma, C. et al. (2014). Cereal bars – A healthful choice a review. Carpathian Journal of Food Science and Technology. (Vol. 6 (2), (pp. 29-36) [in English].
  3. Aleksejeva, S., Siksna, I., & Rinkule, S. (2017). Composition of Cereal Bars. Journal of Health Science. (Vol. 5), (pp. 139-145). DOI: https://doi.org/10.17265/2328-7136/2017.03.004 [in English].
  4. Palazzolo, G. (2003). Cereal bars: they're not just for breakfast anymore. Cereal Foods World. (Vol. 48. (2), (pp. 70) [in English].
  5. Mardar, M. R., & Ustenko, I. A. (2015). Znachymist' marketyngovyh doslidzhen' pry rozrobci novyh produktiv ozdorovchogo pryznachennja. Ekonomika pidpryjemstva: suchasni problemy teorii' ta praktyky [The importance of marketing research in the development of new health-improving products. Enterprise economics: current problems of theory and practice]: zbirnyk materialiv 4-oi' mizhnarodnoi' naukovo-praktychnoi' konferencii', (pp. 18). [in Ukrainian].
  6. Kolesnyk, V. M., & Rozkladaj, M. I. (2013). Marketyngovi doslidzhennja spozhyvchyh motyvacij na regional'nomu rynku hliboproduktiv [Marketing research on consumer motivations in the regional bread market]. Naukovi praci Poltavs'koi' derzhavnoi' agrarnoi' akademii' – Scientific works of Poltava State Agrarian Academy. (Iss. 1 (6). (Vol. 1), (pp.131-139) [in Ukrainian].
  7. Jashkina, O. I., & Bilash, M. M. (2017). Marketyngovi doslidzhennja perevag spozhyvachiv pid chas vyboru zdobnyh hlibobulochnyh vyrobiv [Marketing research on consumer preferences when choosing baked goods]. Naukovyj visnyk Mizhnarodnogo gumanitarnogo universytetu – Scientific bulletin of the International Humanitarian University, 24, 7-10 [in Ukrainian].
  8. Navol's'ka, N. V., & Grubjak, S. V. (2011). Marketyngovyj pidhid do formuvannja efektyvnoi' systemy zbutu produkcii'. Marketing approach to the formation of an effective product marketing system. Innovacijna ekonomika – Innovative economy. (Iss. 2 (21), (pp. 180-185) [in Ukrainian].
  9. Dean, M. et al. (2007). Consumer perceptions of healthy cereal products and production methods. Journal of Cereal Science. (Vol. 46 (3), (pp. 188-196). DOI: https://doi.org/10.1016/j.jcs.2007.06.007 [in English].
  10. Hellyer, N. E., Fraser, I., & Haddock-Fraser, J. (2012). Food choice, health information and functional ingredients: An experimental auction employing bread. Food Policy. (Vol. 37 (3), (pp. 232-245). DOI: https://doi.org/10.1016/j.foodpol.2012.02.005 [in English].
  11. Filieri, R. (2013). Consumer co-creation and new product development: a case study in the food industry. Marketing Intelligence & Planning. (Vol. 31 (1), (pp. 40-53). DOI: https://doi.org/10.1108/02634501311292911 [in English].