Приймаються статті для публікації в № 2 (38)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних та економічних наук 

Статті

ДИСТРИБУЦІЯ ШВИДКОПСУВНИХ ТОВАРІВ: СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Автор: sveta on . Posted in 2020_01(33)

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
Приймук О. Дистрибуція швидкопсувних товарів: стратегії ціноутворення. Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". 2020. № 1. С. 25-36.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)

УДК 338.516   DOI: https://doi.org/10.31617/tr.knute.2020(33)03
Ольга ПРИЙМУК
  
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0003-1265-272X
  к. е. н., доцент, доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

 

ДИСТРИБУЦІЯ ШВИДКОПСУВНИХ ТОВАРІВ: СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Розглянуто підходи до особливостей ціноутворення у розподільчій логістицішвидкопсувних товарів. Наведено умови обрання цінових стратегій залежно від цілей логістичної компанії. Розроблено етапи формування її цінової стратегії. Виявлено основні фактори чутливості споживачів до часу доставки швидкопсувних товарів та задоволеності логістичної послуги за допомогою використання різних моделей стратегій ціноутворення.
Ключові слова: стратегія ціноутворення, фактори впливу, розподільча логістика, швидкопсувні товари, моделі ціноутворення, час доставки.

REFERENCES

  1. Krykavs'kyj, Je. (2014). Ekonomika logistyky [Economicsoflogistics].L'viv: Vydavnyctvo L'vivs'koi' politehniky [in Ukrainian].
  2. Oklander, M. (2012). Marketyngovi tehnologii' ekonomichnogo zrostannja [Marketing technologies of economic growth]. Oklander, M. A. (Ed.). Odesa: Astroprynt [in Ukrainian].
  3. Panasenko, T. Cinova strategija i strategija cinoutvorennja organizacii': termino­logichna ta zmistovna identyfikacija [Price strategy and pricing strategy for the organization: terminological and meaning fulidentification]. Retrieved fromhttps://cyberleninka.ru/article/n/tsinova-strategiya-i-strategiya-tsinoutvorennya-organizatsiyi-terminologichna-ta-zmistovna-identifikatsiya/viewe [in Ukrainian].
  4. Chychulina, K. V., & Kladchenko, Ja. O. Suchasni cinovi strategii' na osnovi psyhologii' [Modern pricing strategies basedonpsychology]. Retrieved from http://global-national.in.ua/archive/23-2018/69.pdf  [in Ukrainian].
  5. Avinadav, T.,Herbon, A.,& Spiegel, U. Optimal inventory policy for a perishable itemwith demand function sensitive to price and time. Retrieved from http://isiarticles.com/bundles/Article/pre/pdf/20791.pdf  [in English].
  6. Li, Tao, Chen, Yan, & Li, Taoying.Pricing Strategies of Logistics Distribution Services for Perishable CommoditiesRetrieved from https://www.mdpi.com/1999-4893/11/11/186/htm [in English].