Приймаються статті для публікації в № 2 (38)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних та економічних наук 

Статті

ВНУТРІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ: СТРУКТУРНО-ДИНАМІЧНИЙ АНАЛІЗ

Автор: sveta on . Posted in 2020_03(35)

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
П’ятницька Г., Григоренко О., Шевчун М. Внутрішня торгівля України: структурно-динамічний аналіз. Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки".2020. № 3. С. 5-21.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)

УДК 339.3(477)   DOI: https://doi.org/10.31617/tr.knute.2020(35)01
     
Галина П’ЯТНИЦЬКА, 
 
E-mail: g.piatnytska@knute.edu.ua
ORCID: 0000-0003-3463-133X
  д. е. н., професор, професор кафедри менеджменту
Київського національного
торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
     
Олег ГРИГОРЕНКО, 
 
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-2847-0149
  к. т. н., доцент, доцент кафедри інженерно-технічних дисциплін
Київського національного
торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
     
Марина ШЕВЧУН,
 
E-mail: m.shevchun@knute.edu.ua
ORCID: 0000-0001-6473-3121
  старший викладач кафедри менеджменту
Київського національного
торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
 

ВНУТРІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ: СТРУКТУРНО-ДИНАМІЧНИЙ АНАЛІЗ

 
Проведено структурно-динамічний аналіз розвитку внутрішньої торгівлі України за останні п’ять років. Виявлено основні тенденції розвитку торгівлі з ураху­ванням нових викликів, пов’язаних з диджиталізацією та пандемією.
Ключові слова: внутрішня торгівля, підприємство торгівлі, ринок, товари, диджиталізація, карантин, товарооборот.
 

REFERENCES

  1. Mazaraki, A. A. et al. (2016). Vnutrishnja torgivlja Ukrai’ny [Internal trade of Ukraine]. Kyiv: Kyi’vs’kyj nacional’nyj torgovel’no-ekonomichnyj universytet [in Ukrainian].
  2. Apopij, V. V. et al. (2017). Strukturni zminy ta suchasni tendencii’ rozvytku vnut­rishn’oi’ torgivli Ukrai’ny [Structural changes and current trends in the development of domestic trade in Ukraine]. L’viv: Novyj Svit [in Ukrainian].
  3. Zhukovs’ka, V. M. (2018). Social’ni vazheli vplyvu na rozvytok pidpryjemstv torgivli [Social levers of influence on the development of trade enterprises]. Biznes-navigator – Business navigator. (Issue 1-1), 118-123 [in Ukrainian].
  4. Pjatnickaja, G. T., & Zhukovskaja, V. N. (2015). Razvitie vnutrennej torgovli: sovre­mennye transformacii i prioritety socializacii [The development of domestic trade: modern transformations and socialization priorities]. Aktual’ni problemy ekonomiky – Current economic problems, 11 (173), 106-119 [in Ukrainian].
  5. Singh, V., & Jain, A. (2015). Consumer Trust in Retail: Development of a Multiple Item Scale. Journal of Economics, Business and Management. (Vol. 3), 10, 971-976 [in English].
  6. Oficijnyj sajt Derzhavnoi’ sluzhby statystyky Ukrai’ny [Official site of the State Statistics Service of Ukraine]. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua (access date: 30.08.2020) [in Ukrainian].
  7. GT Partners Ukraine (2020). TOP 160 torgovyh operatorov FMCG po kolichestvu magazinov, pervaja polovina 2020 g. [TOP 160 FMCG trade operators by number of stores, first half of 2020]. GT Partners Ukraine [in Ukrainian].
  8. Churylova, K. (2020). Analityky porahuvaly vtraty malogo ta seredn’ogo biznesu cherez karantyn [Analysts estimate the losses of small and medium-sized businesses due to quarantine]. Retrieved from https://zaxid.net/analitiki_porahuvali_vtrati_malogo_ta_serednogo_biznesu_cherez_karantin_n1501604 (access date: 30.08.2020) [in Ukrainian].
  9. Vplyv COVID-19 ta karantynnyh obmezhen’ na ekonomiku Ukrai’ny. (2020) [Impact of COVID-19 and quarantine restrictions on the economy of Ukraine]. Gromads’ka organizacija "Centr prykladnyh doslidzhen’", Predstavnyctvo Fondu Konrada Ade­nauera v Ukrai’ni [in Ukrainian].
  10. Dani z oficijnogo sajtu BBS News [Data from the official site BBS News]. Retrieved from https://www.bbc.com/ukrainian (access date: 30.08.2020) [in Ukrainian].
  11. Mazaraki, A., Son’ko, Ju., & Novikova, N. (2020). Cyfrovi determinanty trendiv pidgotovky fahivciv [Digital determinants of specialists training trends]. Visnyk Kyi’v­s’kogo nacional’nogo torgovel’no-ekonomichnogo universytetu – Herald of Kyiv National University of Trade and Economics, 2, 5-20 [in Ukrainian].
  12. P’jatnyc’ka, G. T., Shevchun, M. B., & Kostrova, K. A. (2019). Rozvytok torgivli v umovah cyfrovizacii’ [Development of trade in the context of digitalization]. Visnyk Volyns’kogo instytutu ekonomiky ta menedzhmentu Bulletin of the Volyn Institute of Economics and Management, 25, 176-186 [in Ukrainian].
  13. 17 % ukrai’ns’kyh onlajn-pokupciv zdijsnjujut’ bil’she 20 pokupok na rik: insajty e-com­merce rynku 2019: doslidzhennja Growth from Knowledge company [17% of Ukrainian online shoppers make more than 20 purchases a year: e-commerce market insights 2019: research Growth from Knowledge company]. Retrieved from https://www.gfk.com/uk-ua/rishennja/news/online-shopping-2019 (date of application: 28.08.2020) [in Ukrainian].