Приймаються статті для публікації в № 2 (38)
Міжнародного науково-практичного журналу "Товари і ринки" з технічних та економічних наук 

Статті

ГЕОКАРТА КЛІЄНТСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА РЕСТОРАНУ: НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ

Автор: sveta on . Posted in 2021_01(37)

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
Бовш Л., Расулова А., Охріменко А. Геокарта клієнтського середовища ресторану: наукове обґрунтування. Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". 2021. № 1. С. 76-85.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)

УДК 640.432-052:912.43    
JEL Classification: В40; L83; Н80; D24   DOI: https://doi.org/10.31617/tr.knute.2021(37)06
     
Людмила БОВШ
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0001-6044-3004
  к. е. н., доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету

вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
     
Алла РАСУЛОВА
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-0498-3433
  к. е. н., доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету

вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
     
Алла ОХРІМЕНКО
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0003-0405-3081
  д. е. н., доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету

вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

ГЕОКАРТА КЛІЄНТСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА РЕСТОРАНУ: НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ

Здійснено контамінацію дефініції "геокарта клієнтського середовища". Розглянуто архітектуру клієнтського середовища ресторану шляхом імплемен­тації в геокарту. Визначено алгометричність налаштування геокарти клієнт­ського середовища та детерміновано основні його принципи суб’єктами ресто­ранного бізнесу.
Ключові слова: ресторан, геокарта, карта торгової території, клієнтське середовище, COVID-19.

REFERENCES

1.      Balac’ka, N. (2020). Restorannyj biznes v umovah pandemii’ koronavirusu: prob­lemy ta naprjamy transformacii’ modelej rozvytku [Restaurant business in the context of the coronavirus pandemic: problems and directions of development models transformation]. Infrastruktura rynku – Market infrastructure, 42, 117-123. Retrieved from http://dx.doi.org/10.32843/infrastruct42-20 [in Ukrainian]. 
2.      Smagina, A. Restorannyj biznes v Ukrai’ni pid chas karantynu: jak vtrymatys’ na plavu u nevelykomu misti [Restaurant business in Ukraine during quarantine: how to stay afloat in a small town]. Media rishen’ – Media of solutions. Retrieved from https://rubryka.com/article/restoran-neggenshil-karantyn [in Ukrainian].
3.      Zavadyns’ka, O. (2018). Innovacijni tehnologii’ gospodarjuvannja v restorannomu biznesi [Innovative management technologies in the restaurant business]. Restorannyj i gotel’nyj konsaltyng. Innovacii’ – Restaurant and hotel consulting. Innovations, 2, 93-102. DOI: 10.31866/2616-7468.2.2018.157176 [in Ukrainian].
4.      Prysakar, I. (2015). Upravlinnja zakladamy restorannogo gospodarstva: avtomatyza­cija biznes-procesiv [Restaurants management: the automation of business processes]. Visnyk KNTEU – Herald of KNUTE, 3, 60-78. Retrieved from http://visnik.knute.edu.ua/ files/2015/03_1/6.pdf [in Ukrainian].
5.      Kobashi, Y, & Maekaws, T. (2013). 2114 Construction of 3D-GeoMap for mining areas. The Proceedings of Design & Systems Conference. Japan Society of Mecha­nical Engineers. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1299/jsmedsd.2013.23._2114-1 [in English].
6.      Johnston, L., & Jensen, K. (2009). MapHappy: A User-Centered Interface to Library Map Collections via a Google Maps "Mashup". Journal of Map & Geography Libraries, 5 (2), 114-30. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1080/15420350903001138 [in English].
7.      Ganor, T. (2017). An Integrated Spatial Search Engine for Maps and Aerial Photo­graphs on a Google Maps API Platform. Journal of Map & Geography Libraries, 13 (2), 175-97. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1080/15420353.2016.1277574 [in English].
8.      Sundari, J., & Arumaryawan, D. (2018). Sistem Informasi Geograpfis dengan Google Map Untuk Pencarian Rumah Kost. INOVTEK Polbeng – Seri Informatika, 3 (1). Retrieved from http://dx.doi.org/10.35314/isi.v3i1.255.
9.      Daly, E. (2016). Using Google Earth for Field trips and map making. Irish Journal of Technology Enhanced Learning, 1 (1). Retrieved from http://dx.doi.org/10.22554 /ijtel.v1i1.5 [in English].
10.  Aziz, A. Adding the Public Places of Ranya District on the Google Map. Retrieved from https://www.ijert.org/adding-the-public-places-of-ranya-district-on-the-google-map [in English]. 
11.  Brunec’, I. (2009). Osnovni pokaznyky vyboru kolaboratyvnogo mul’tymedijnogo seredovyshha. Komp’juterni nauky ta inzhenerija [The main indicators of choosing a collaborative multimedia environment. Computer Science and Engineering]: Procee­dings of the ІV International Sientific and Technical CSIT-2009. (pp. 263-266). L’viv: Vydavnyctvo Nacional’nogo universytetu "L’vivs’ka politehnika" [in Ukrainian].
12.  Kuleshov, V. V., Kuleshov, V. M., & Nosenko, M. P. (2008). Udoskonalennja pro­gno­zuvannja popytu na vantazhni perevezennja zaliznychnym transportom [Impro­ving the forecasting of demand for freight transport by rail]. Visnyk NTU "HPI". Tematatychnyj vypusk: Novi rishennja v suchasnyh tehnologijah – Bulletin of NTU "KhPI". Thematic issue: New solutions in modern technologies, 43, 136-139. Harkiv: NTU "HPI" [in Ukrainian].
13.  Karabaza, I. (2020). Ekonomichni faktory marketyngovogo seredovyshha pidpry­jemstv restorannogo biznesu [Economic factors of the marketing environment of res­taurant business enterprises]. Galyc’kyj ekonomichnyj visnyk – Galician Economic Bulletin. (Issue 2 (63), (pp. 208-213). Retrieved from http://elibrary.donnuet.edu.ua/2052 [in Ukrainian].
14.  Razynkova, A. Restorannyj biznes v social’nyh merezhah: jak prodavaty i zaluchaty novyh klijentiv? [Restaurant business on social networks: how to sell and attract new customers?]. Marketer. Retrieved from https://marketer.ua/ua/restaurant-business-on-social-networks [in Ukrainian].
15.  Shepard, R. (2014). Map-based Input with Google Fusion Tables. Cartographic Pers­pectives, 75, 49-54. Retrieved from http://dx.doi.org/10.14714/cp75.1226 [in English].
16.  Sun, Yongwang. (2014). Research on the Method for Produce Digital Map Based on Google Earth. Geomatics Science and Technology, 2 (04), 49-55. Retrieved from http://dx.doi.org/10.12677/gst.2014.24009 [in English].
17.  Geografichna karta [A Geographical map]. Vikipedija – Wikipedia. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/w/index.php?titleform [in Ukrainian].
18.  Kartografichni servisy u borot’bi za audytoriju. Pokrokova instrukcija roboty z Google Maps [Cartographic services in the struggle for the audience. Step-by-step instructions for working with Google Maps]. UVK. Retrieved from https://retailers.ua/ news/menedjment/11034-kartograficheskih-service [in Ukrainian].
19.  Novi resursy dlja keruvannja kampanijamy pid chas pandemii’ COVID-19 [New resources for companies management during the COVID-19 pandemic]. Google Ads. Retrieved from https://support.google.com/google-ads/answer/9790909 [in Ukrainian].