УВАГА! Нова платформа Міжнародного науково-практичного журналу «Товари і ринки».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/commodities-and-markets/index

Статті

УПРАВЛІНСЬКІ ТА ДИЗАЙНЕРСЬКІ РІШЕННЯ ГОТЕЛЬЄРІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

Автор: sveta on . Posted in 2021_01(37)

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
П’ятницька Г., Григоренко О. Управлінські та дизайнерські рішення готельєрів в умовах пандемії. Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". 2021. № 3. С. 42-59.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)

УДК 338.486:614.46    
JEL Classification: L22; L83; M10; О33   DOI: https://doi.org/10.31617/tr.knute.2021(39)03
     
Галина П’ЯТНИЦЬКА
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0003-3463-133X
  д. е. н., професор, професор кафедри менеджменту
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
     
Олег ГРИГОРЕНКО
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-2847-0149
  к. т. н., доцент, доцент кафедри дизайну та інжинірингу
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

УПРАВЛІНСЬКІ ТА ДИЗАЙНЕРСЬКІ РІШЕННЯ ГОТЕЛЬЄРІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

Проведено порівняльний аналіз реалізації готельних послуг і зміни КРІ підприємств готельного господарства до та під час пандемії за різними туристичними дестинаціями. Встановлено основні причини, що призвели до спаду в розвитку готельного бізнесу в умовах пандемії. Визначено найбільш поширені управлінські рішення та цільові орієнтири їх прийняття у сфері готельного господарства в період прояву наслідків пандемії. Запропоновано й охарактеризовано стратегічно перспективні дизайнерські рішення, що допомагають готелям не тільки "вижити", але й роз­виватися в умовах пандемії.
Ключові слова: ринок, готельні послуги, управлінські та дизайнерські рішення, готельне господарство, дизайн, цільові орієнтири, стратегія економії на витратах, дестинація, пандемія.

REFERENCES

  1. Mazaraki, A., Mel’nychenko, S., & Danylenko, M. (2018). Internet-marketyng u gotel’nomu biznesi [Internet marketing in the hotel business]. Visnyk KNTEU – Herald of KNUTE, 5, 46-58 [in Ukrainian].
  2. Barna, M. Ju., Glinenko, L. K., & Dajnovs’kyj, Ju. A. (2021). Marketyngovi doslidzhennja u sferi gotel’no-restorannogo i turystychnogo biznesu: problemy i nedoliky [Marketing research in the field of hotel, restaurant and tourism business: problems and shortcomings]. Industrija turyzmu i gostynnosti v Central’nij ta Shidnij Jevropi – Tourism and hospitality industry in Central and Eastern Europe, 1, 5-17 [in Ukrainian].
  3. Rodríguez-Antón, J. M., & Alonso-Almeida, M. M. (2020). COVID-19 Impacts and Recovery Strategies: The Case of the Hospitality Industry in Spain. Sustainability. Vol. 12 (20), 1-17. DOI: 10.3390/su12208599 [in English].
  4. Hoang, Т. G., Truong, N. T., & Nguyen, T. M. (2021). The survival of hotels during the COVID-19 pandemic: a critical case study in Vietnam. Service Business. Vol. 15, 209-229. DOI: 10.1007/s11628-021-00441-0 [in English].
  5. Zavidna, L. D. (2017). Gotel’nyj biznes: strategii’ rozvytku [Hotel business: develop­ment strategies]. Kyi’v: Kyi’vs’kyj nacional’nyj torgovel’no-ekonomichnyj universytet [in Ukrainian].
  6. Kondratenko, N. O., & Obolenceva, L. V. (2019). Analiz suchasnogo stanu ta ten­dencij rozvytku gotel’nogo biznesu v regionah Ukrai’ny [Analysis of the current state and trends in the hotel business in the regions of Ukraine]. Problemy ekonomiky – Problems of the economy, 4 (42), 72-80 [in Ukrainian].
  7. Gubanov, A. V., V’jazovs’kyj, V. Je., & Lahon’ko, Ju. E. (2017). Suchasni arhi­tekturni rishennja eko-goteliv [Modern architectural solutions of eco-hotels]. Zbirnyk naukovyh prac’ DonNABA – Collection of scientific works of the DonNACEA, 2 (7), 60-69 [in Ukrainian].
  8. Alfakhri, D., Harness, D., Nicholson, J., & Harness, T. (2018). The Role of Aesthe­tics and Design in Hotelscape: A Phenomenological Investigation of Cosmopolitan Consumers. Journal of Business Research. Vol. 85, 523-531. DOI: 10.1016/j.jbusres.2017.10.031 [in English].
  9. Lee, S. A. (2020). Investigating the Importance of Positive Hotel Design. International Journal of Hospitality Management. Vol. 88, 102523. DOI: 10.1016/j.ijhm.2020.102523 [in English].
  10. Obsjag realizovanyh poslug u II kvartali 2019 r. – I kvartali 2021 r. [Volume of sold services in the second quarter of 2019 – first quarter of 2021]. (2021). Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
  11. Piatnytska, G., Hrygorenko, O., & Dolzhenko, T. (2021). Dyhotomija innovacijnyh transformacij pidpryjemstv [Dichotomy of innovative transformations of enterprises]. Zovnishnja torgivlja: ekonomika, finansy, pravo. Serija: Ekonomichni nauky – Foreign trade: economics, finance, law. Serija: Ekonomichni nauky, 2 (115), 30-43 [in Ukrainian].
  12. Ukrai’nu torik vidvidaly vchetvero menshe inozemciv, nizh 2019-go – Derzhturyzm [Last year, four times fewer foreigners visited Ukraine than in 2019 – State Tourism]. (2021). Ukrinform – Ukrinform. Retrieved from https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/3200686-ukrainu-torik-vidvidali-vcetvero-mense-inozemciv-niz-2019go-derzturizm.html [in Ukrainian].
  13. Nastych, I. (2020). Padinnja zavantazhenosti, znyzhennja Rack rates ta skladne vidnovlennja: gotel’nyj biznes pid chas COVID-19. [Falling conges­tion, lowering Rack rates and a difficult recovery: the hotel business during COVID-19]. Property Times. Retrieved from https://propertytimes.com.ua/gostinichnaya_nedvizhimost/padinnya_zavantazhenosti_znizhennya_rack_rates_ta_skladne_vidnovlennya_ gotelniy_biznes_pid_chas_covid_19 [in Ukrainian].
  14. HotStats After Unanticipated 2020, Hotel Industry Knows What It’s Up Against: Monthly Trends. (2021). Retrieved from https://www.hotstats.com/hotel-industry-trends/after-unanticipated-2020-hotel-industry-knows-what-its-up-against [in English].
  15. Kotyruvannja providnyh svitovyh valjut (v dolarah) na 31.12.2020 [Quotations of the leading world currencies (in dollars) as of 31.12.2020](2021). Retrieved from https://index.minfin.com.ua/exchange/archive/2020-12-31 [in Ukrainian].
  16. Eisen, D. (2021). 2021 is Halfway Complete. How Far has the Hotel Industry Made it Back? HotStats. Retrieved from https://www.hotstats.com/hotel-industry-trends/2021-is-halfway-complete-how-far-has-the-hotel-industry-made-it-back [in English].
  17. Paraljush, M. (2020). Skorochennja, adaptacija, pereformatuvannja. Jak pracjuje Holiday Inn Kyiv pislja lokdaunu [Reduction, adaptation, reformatting. How Holiday Inn Kyiv works after the lockdown]. Commercial Property, 8 (205), 36-38 [in Ukrainian].
  18. Hom’jak, T. (2020). Goteli Odesy: nova real’nist’ movoju cyfr [Hotels in Odessa: a new reality in the language of numbers]. Commercial Property, 8 (205), 40-44 [in Ukrainian].
  19. Antonjuk, T., & Babenko, O. (2021). Gotel’na neruhomist’ Kyjeva: nadskladnyj 2020 rik [Hotel real estate in Kyiv: a very difficult year 2020]. Commercial Property, 1 (209), 12-17 [in Ukrainian].
  20. Berger, D. (2020). Innovative Ideas for Keeping Guests Safe During the Pandemic. Hospitality Net. Retrieved from https://www.hospitalitynet.org/opinion/4100555.html [in English].
  21. Mishhenko, O. (2020). Jak gotelju dijaty pid chas kryzy. Gajd z vyzhyvannja [How a hotel to act during a crisis. Survival guide]. Sprava – Case. Retrieved from https://sprava.ua/blog/gajd-po-vyzhivaniju [in Ukrainian].
  22. Sokruta, A. (2021). Dyzajn goteliv majbutn’ogo [Design of hotels of the future]. NV Biznes – NT Business. Retrieved from https://biz.nv.ua/ukr/experts/yak-budut-viglyadati-goteli-maybutnogo-shcho-novogo-v-dizayni-ostanni-novini-50151017.html [in Ukrainian].
  23. Matvijchuk, M. (2021). Nadsuchasnyj ekogotel’ na berezi Dnipra pid Kyjevom vid studii’ SHOVK – projekt [A supermodern eco-hotel on the banks of the Dnieper near Kyiv from the SHOVK studio is a project]. Hmarochos – Hmarochos. Retrieved from https://hmarochos.kiev.ua/2021/03/22/nadsuchasnyj-ekogotel-na-berezi-dnipra-pid-kyyevom-vid-studiyi-shovk-proyekt [in Ukrainian].
  24. Ritz, J. (2020). 7 Ways COVID-19 Continues to Impact Hospitality Design. ADPRO. Retrieved from https://www.architecturaldigest.com/story/7-ways-covid-19-continues-to-impact-hospitality-design [in English].
  25. Tendencyy dyzajna gostynyc y otelej 2021 [Hotel Design Trends 2021]. (2020). Hackrea. Retrieved from https://www.hackrea.com/ru/stories/tendentsii-dizayna-gostinits-i-oteley [in Russian].
  26. Gevorkyan, А. (2020). How Will COVID-19 Shape Hospitality Architecture and Design? Gensler. Retrieved from https://www.gensler.com/blog/how-will-covid-19-shape-hospitality-architecture-and-design [in English].
  27. Piatnytska, G. T., & Najdjuk, V. S. (2018). Mul’tyvariatyvnist’ strategij innovacij­nogo rozvytku [Multivariate strategies of innovative development]. Zovnishnja torgivlja: ekonomika, finansy, pravo. Serija: Ekonomichni nauky – Foreign trade: economics, finance, law. Series: EconomicSciences1 (96), 22-36 [in Ukrainian].