УВАГА! Нова платформа Міжнародного науково-практичного журналу «Товари і ринки».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/commodities-and-markets/index

Статті

ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ

Автор: sveta on . Posted in 2021_04(40)

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
Геселева Н., Шестакова П. Оптимізація бізнес-процесів телекомунікаційної компанії. Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". 2021. № 4. С. 37-48.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
 

УДК 005.511:654.07    
JEL Classification C61   DOI: https://doi.org/10.31617/tr.knute.2021(40)04
     
Наталія ГЕСЕЛЕВА

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0001-9188-9738
  к. т. н., доцент кафедри цифрової економіки та системного аналізу Київського національного торговельно-економічного університету

вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
     
Поліна ШЕСТАКОВА
 
E-mail: p.shestakova.fit.051.20.m@knute.edu.ua
  бакалавр зі спеціальності "Економічна кібернетика"
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ

Розглянуто специфіку роботи телекомунікаційної компанії. Проаналізовано сукупність бізнес-процесів, які діють у СМС-хабах при підключенні нових клієнтів. Виявлено й обґрунтовано необхідність орієнтації телекомунікаційної сфери на процесний підхід організації праці задля розв’язання проблеми неефективної взаємодії підрозділів різної функціональної підпорядкованості. Доведено, що за допомогою авто­матизації процес підключення нового клієнта у СМС-хабі можна прискорити вдвічі.
Ключові слова: телекомунікації, бізнес-процес, СМС-хабінг, автоматизація, бізнес-модель, блок-схема, провайдер, телекомунікаційні послуги.

REFERENCES

  1. Vashhenok, O. P. (2020). Ocinka rivnja resursnogo zabezpechennja telekomunikacijnyh pidpryjemstv [Assessment of the level of resource provision of telecommunication enterprises]. Pryazovs’kyj ekonomichnyj visnyk – Priazovsky Economic Bulletin, 1 (18), 74-78 [in Ukrainian].
  2. Kovtun, L. O., & Strutyns’kyj, M. V. (2019). Metod pryjnjattja rishennja pro nadannja telekomunikacijnyh poslug [The method of decision-making on the provision of telecommunications services]. Visnyk Hmel’nyc’kogo nacional’nogo universytetu Bulletin of Khmelnytsky National University, 4 (275), 68-71 [in Ukrainian].
  3. Choi, M.-J., Ju, H.-T., Hong, J. W.-K., & Yun, D.-S. (2008). Design and Implementation of Web Services based NGOSS Technology Specific Architecture. Annals of Telecommunications. Special Issue on "Next Generation Network and Service Management". Vol. 63, 3-4195-206 [in English].
  4. Zub, T. A., & Zozul’ov, O. V. (2013). Prosuvannja poslug za dopomogoju zasobiv telekomunikacii’ [Promotion of services by means of telecommunications]. Aktual’ni problemy ekonomiky ta upravlinnja – Current problems of economics and management, [in Ukrainian].
  5. Korzachenko, O. V. (2013). Koncepcija modeljuvannja j optymizacii’ biznes-procesiv telekomunikacijnyh pidpryjemstv [The concept of modelling and optimization of business processes of telecommunication enterprises]. Nauka j ekonomika – Science and economics. Issue 4 (32), Vol. 2, 247-254 [in Ukrainian].
  6. Martynenko, M. O. (2017). Zmist ta struktura biznes-procesiv telekomunikacijnyh pidpryjemstv [Content and structure of business processes of telecommunication enterprises]. Odesa [in Ukrainian].
  7. Zakon Ukrai’ny "Pro telekomunikacii’" vid 18 lystopada 2003 r. № 1280-IV [Law of Ukraine "On Telecommunications" of November 18, 2003 № 1280-IV]. (2003). zakon.rada.gov.ua [in Ukrainian].
  8. Trends in telecommunication reform 2014. 4th generation regulation: Driving Digital Communications ahead. (2014). Geneva: ITU [in English].
  9. Rishennja shhodo Pytannja vedennja rejestru operatoriv, provajderiv telekomunikacij vid 02 sichnja 2020 r. za № 11/34294 [Decision on the issue of maintaining the register of operators, telecommunications providers of January 2, 2020 for №11/34294]. (2020). Retrieved from http://iplex.com.ua/doc.php?code=z0011-20&red=100003e6b9ecae82a386a7be7e82e2a08e41b0&d=5&st=0 [in Ukrainian].
  10. GSM Association. Retrieved from http://www. gsma.com [in English].
  11. Gvozd’, M. Ja. (2014). Problemy ta perevagy vykorystannja procesnogo pidhodu do upravlinnja mashynobudivnymy pidpryjemstvamy [Problems and advantages of using the process approach to the management of machine-building enterprises]. Visnyk Nacional’nogo universytetu "L’vivs’ka politehnika". Seriya: Logistyka Bulletin of the National University "Lvivska Politechnika". Series: Logistics, 811, 56-62 [in Ukrainian].
  12. Simenko, I. V. (2009). Jakist’ system upravlinnja pidpryjemstvamy: metodologija, organizacija, praktyka [Quality of enterprise management systems: methodology, organization, practice]. Donec’k: DonNUET [in Ukrainian].