ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ
УДК 004.738.5:339.138
П’ЯТНИЦЬКА Г.,
д. е н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ
Визначено ефективність використання засобів інтернет-реклами в процесі просування товарів і послуг торговельних підприємств. Розроблено рекомендації щодо удосконалення практики застосування інтернет-маркетингу при реалізації стратегії просування товарів і посліг українськими торговельними підприємствами.
ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ
П’ЯТНИЦЬКА Г.,
д. е н., професор Київського національного торговельно-економічного університету
ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ
Визначено ефективність використання засобів інтернет-реклами в процесі просування товарів і послуг торговельних підприємств. Розроблено рекомендації щодо удосконалення практики застосування інтернет-маркетингу при реалізації стратегії просування товарів і посліг українськими торговельними підприємствами.
