УВАГА! Нова платформа Міжнародного науково-практичного журналу «Товари і ринки».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/commodities-and-markets/index

Статті

ЯКІСТЬ МАЙОНЕЗУ ЯК ФАКТОР ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор: Редактор on . Posted in 2010-1

УДК 664.34:658.821
 
ТИЩЕНКО Євгенія,
к. т. н., доцент Київського національного  торговельно-економічного університету
 
ЛУК’ЯНЧУК  Тетяна,
провідний спеціаліст ВАТ "Акціонерна  страхова компанія "Енергополіс"
 
ЯКІСТЬ МАЙОНЕЗУ ЯК ФАКТОР ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
 
Проаналізовано обсяги виробництва майонезу в останні роки в Україні. Досліджено якість дев’яти зразків висококалорійного майонезу "Провансаль" різних торгових марок. Показано вплив якості на забезпечення конкурентоспроможності майонезної продукції, її позиціонування на ринку товарів і задоволення потреб споживачів.
 
 ЯКІСТЬ МАЙОНЕЗУ ЯК ФАКТОР ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ