КАНАЛИ ЗБУТУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
УДК 338.439:339.138
КУТАРЕНКО Наталія,
аспірант Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
КАНАЛИ ЗБУТУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Розглянуто різні джерела збуту органічної продукції, їхні переваги та недоліки. Наведено розподіл різних каналів реалізації такої продукції в розвинутих європейських країнах. Приділено увагу мотиваційним факторам здійснення купівлі органічної продукції у різних точках продажу та запропоновано впровадження конкретних маркетингових стратегій для суб’єктів агропродовольчої системи на ринку органічних продуктів.
Ключові слова: органічна продукція, канали збуту органічної продукції, маркетингові стратегії, маркетингова діяльність.
КАНАЛИ ЗБУТУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
КУТАРЕНКО Наталія,
аспірант Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
КАНАЛИ ЗБУТУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Розглянуто різні джерела збуту органічної продукції, їхні переваги та недоліки. Наведено розподіл різних каналів реалізації такої продукції в розвинутих європейських країнах. Приділено увагу мотиваційним факторам здійснення купівлі органічної продукції у різних точках продажу та запропоновано впровадження конкретних маркетингових стратегій для суб’єктів агропродовольчої системи на ринку органічних продуктів.
Ключові слова: органічна продукція, канали збуту органічної продукції, маркетингові стратегії, маркетингова діяльність.
